کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317566 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مهلت مراجعه به سایت رفاهی تمدید شد

 


به گزارش سافت گذر به نقل از خبرآنلاین؛ سازمان هدفمندی یارانه‌ها امروز 12 اردیبهشت را آخرین مهلت مراجعه به سایت اعلام کرده بود که با بروز مشکل برای ورود به سایت رفاهی این مهلت تا پنجشنبه تمدید شد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: مهلت مراجعه مردم به سایت رفاهی تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه این هفته تمدید شد.

 در پی بروز اختلال در سایت رفاهی و درخواست مردم برای تمدید مهلت مراجعه به این سایت برای اعلام انصراف یا عدم انصراف، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زمان مراجعه به سایت www.refahi.ir تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه هفته جاری تمدید شد.

در این اطلاعیه تاکید شد: تنها کسانی که پیامک دریافت کرده‌اند باید به سایت مراجعه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8883 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: خبرآنلاین تاریخ خبر: 1391/02/12 تعداد مشاهده: 2212
سافت گذر
نظرات بینندگان

مانا 1391/02/14 03:28
من با اینترنت 2MG شرکت هرکاری کردم باز نشد. مشخصه مشکل از سایته نه سرعت. مطمئنن میگن بخاطر ازدحامه بوده. آخه چطور میشه یک میلیون نفر تو دو شب وارد سیستم بشن و عدم انصراف بدن تازه اگه باز بشه عدم انصراف نداره و فقط گزینه انصراف داره. آخه من با 300 هزارتومن حقوق و 180 هزارتومن قسط و اجاره نشینی چطور جزو اون یک میلیون مرفه بی درد شدم. به خدا اینا دارن زور میگن.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
امیر 1391/02/13 20:32
سلام
منم الان چک کردن سایت بالا نمیاد است اصلا چنین سایتی انگار وجود نداره!!!!!!!!!بخوای نخوای همه رو حذف میکنن با این وضعیت بعدا هم لابد میگن سایت هک شده بود ولی پسش گرفتیم همه چی درسته مفت خور ها حذف شدن گرسنه ها به حق خود رسیدن!!!!!!!!!!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
رضا 1391/02/13 19:54
سلام مانی جان داداش مرسی عزیز لطف کردی.
یه سوال دیگه ، اونایی که بنا به هر دلیلی شاید اسمس ارسال شده ولی نرسیده دستشون یا موقع ثبت نام یارانه شماره تلفن همراه احیانا ندادن چطور؟؟
آره سایتش مشکل داشته و مشکلش حل شد.من رفتم توش ولی وقتی فیلدهاشو پر میکنم ،میگه فقط در صورتی که به بانکی که حساب باز کردید برای دریافت یارانه شماره همراه داده باشید برای شما اسمس ارسال میشه و..
بعدشم که ادامه نمیده مراحل بعد رو انگار شماره نداره از ما.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
مانی 1391/02/13 12:05
دوست عزیز رضا جان، تو خود اخبار اعلام کردن که ، اون دسته از افرادی که sms براشون ارسال شده ( اون یه میلیون نفر ) اونا باید حتما برن تویه سایت. حالا اون تعداد از افرادی که 28هزار تومان مابه تفاوت واریز نشده، اونام خواستن میتونن برن درخواست اعتراض بدن برای مبلغ 28هزارتومنشون.
دیگه کسی که sms دریافت نکرده و 28هزارتومان براش واریز شده ( کلا حق برداشت ندارن ) دیگه هیچ لزومی نداره بره تو سایت. متاسفانه خیلیا دقیق گوش ندادن و همینطوری جو سازی میکنن و شایعه پراکنی میکنن اعصاب بقیه رو هم بهم میریزن.
البته امروز از صبح تا حالا که ساعت 12:01 هست ( تاریخ 13/02/91 ) کلا سایتش پوکیده و باز نمیشه اصلا. بنازم به سرور سایت که معلوم نیس چه درب و داغونه اصلا.

روز خوش.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
رضا 1391/02/13 11:36
سلام
بابا این شده معضل جدیدی ایندفعه! این چه وضعشه آخه؟؟؟!میری تو سایت همش خرابه اصلا با این اینترنت مزخرفمون باز نمیکنه سایتو که !از بس که شلوغه همه حجوم میارن به سایت دیگه باز نمیشه که این سایت بس که ترافیک سنگین میشه.بعدم کسایی که اسمس دریافت نکردن و بفری 28000تومان هم به حسابشون (ما به التفاوت) ریخته شده دیگه حتما نیازی نیست مراجعه کنن با این سایت توروخدا؟؟؟!دیگه یعنی حتما؟؟خیالمون راحت باشه!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باز نشه مثل جریان خیلی چیزا ،این مسئولین یه حرفی بزنن بعد یه جور دیگه بشه تو عمل!
خواهشا هر کس اطلاعاتی داره در این زمینه و اینکه اگر اسمس نیومده برا کسی دیگه لازم نیست حتما حتما بره به سایت بگه که مام خیالمون راحت بشه. التماس دعا..
هر چی دعای خیره پشت سر خودشو خانواده محترمش انشاالله..
ناشناس 1391/02/12 21:23
سایت باز نمی شود در ساعت 09:19 ب.ظ ‎05/‎01/‎2012 ارور میدهد خدا از سرشان نگذرد ملتی که روی نفت خوابیده چه بر سرش امده که باید به دولت التماس کنیم برای دریافت یارانه ؟؟؟